idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Animal

Kategori: Allmänt



Imorse när jag vaknade såg jag att utanför huset låg fyra rådjur, supergulliga! Eller en av dom stod upp och vaktade de andra tror jag.
Dom är fortfarande kvar och står o äter av buskarna som vi har i trägården på framsidan.

Jag är rädd att dom ska attackera mig när jag nu ska till jobbet.
På tal om jobb, måste springa, hör av mig om 7 timmar om jag överlevde en eventuell rådjurs-attack.





Supersuddigt, men jag ville inte skämma dom med blixten.
Such bad pictures, but i didn't wanted to scare them whit the flash.


This morning i found four deers or elks or whatever this actually is on the front of my house, CUTE !
They are still there, i'm afraid that they will attack me when i go to work. Hmmm. Speaking of work, have to run !
I'll be in touch if i survived the attack of the elks.





Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: