idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Goldilocks

Kategori: Allmänt



Igår färgade Ulrika lite slingor på mig, eller lite o lite, ganska många i hela håret faktiskt. Resultatet blev att jag ser ut som Guldlock eller Rapunzel nu. Det är fint, men jag vill ha lite mer askig färg så köpte silverschampoo idag. Men ska låta håret vila lite innan jag använder det. Den (Tilla?) som har kunskap om silverschampoo får gärna ge mig tips an användning osv osv (:

Köpte nya skor igår, för ingenting, det är sånadär riktiga kängor med suportjock sula och som väger ca 3 kg st, superbra och superbilliga. 50 $ ! KAP ! Hittade även ett läppglas med vaniljcolasmak och lite rostade majskorn på extrafoods, köpte även hårfärg, men den färgen behövde jag aldrig betala för, för hon i kassan slog inte in den, vet inte om det var med flit eller inte, men jag blev lycklig och sparade 12 $ och fick fint hår .





Köpte skon till höger, tycket den var robust och bra ... eller...




Nää det här är mina nya skor :)










You can call me Goldilocks from now on.



Can also tell you guys that i'm feeling much better, i have barely any pain anymore. And i'm so happy about that :D

Today is Williams b-day and we're gonna celebrate that, so i guess there is a party tonight ! Stoked!







Peace out peepz


Kommentarer

  • Mamma säger:

    Går det inte bra med dina vita fina kängor?

    2012-02-02 | 16:01:06
  • Ida säger:

    Jodå, men dom börjar bli lite slitna och jag behövde något som var lite mer robust för nu har det varit blött här i typ 3 dagar och dessutom var det rea, och jag tänkte att bättre att ha något att växla med så att jag inte sliter ut de vita heelt. Och de nya har stöd för fotlederna och hålfoten, och det behöver ju jag egentligen hahah :D

    2012-02-02 | 19:51:48

Kommentera inlägget här: