idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

K-k-k-kallt !

Kategori: Allmänt



Det är svinigt kallt i kanada just nu, eller i Fernie i alla fall. Och som varje gång när det blir mer än minus fem blir det äckligt kallt i huset också. fryster mer eller mindre ihjäl. Hallelujah ! NOT.

Igår skypeade jag med min fina fågel, som ska komma hit till Fernie snart ! Peppelipeppepp!!
Och idag skypeade jag med Jossan, åååh, jag blev SÅÅÅÅ HÄÄÄÄRRR GLAD !

Idag ska jag upp och åka för första gången, jag är inte jättetaggad, mest för att jag fryser, men ett par åk ska jag nog klara av. Får bli lugn åkning också eftersom jag har ont fortfarande, inte så farligt ont, men vissa rörelser gör fortfarande superont. Speciellt "snurr-rörelser" med överkroppen. Men jaja, lite lugn åkning klarar jag av i alla fall :)






Good morning, i guess you already know how fucking cold it's here in fernie atm. I'm freeeeezing my ass off, and i'm inside. eheh.

I had a skype-conversation with my best friend from back home yesterday, and she is comming to visit me here in fernie. SOOO HAPPY !


Today is my first ski-day so i'm super stoked about that. I'm feeling so much better now, but i still hurt in my rib. So i'm just gonna chill today,  but i think i can manage a few runs down the slopes :D







Tiden går fort när man har roligt ...

Kommentarer

  • David säger:

    sv: nu är det här ett jättesent svar, och du har säkert redan fått svaret. Men jag hittade din blogg på blogg.se:s framsida. :)



    Lika bra att skriva din kommentar också :P



    "om det är bra i Kanada!? Det är fantastiskt, kanske världens bästa land, åtminstone den stan jag bor i haha.

    Btw, vart hittade du min blogg? Helt plötsligt en dag så hade jag sjukt mycket besökare jämfört med normalt sett :P haha"



    Nice blogg! Hoppas att du har det bra! :)

    2012-02-07 | 20:48:05
    Bloggadress: http://projectfairtrade.blogg.se/

Kommentera inlägget här: