idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Mysfrukost !

Kategori: Allmänt



Imorse vaknade jag helt av mig själv, ingen väckarklocka som ringer ingenting, bara jag och jag som vaknade helt automatiskt. FETT SKÖNT !

Gjorde världens mysigaste frukost och kiollade två avsintt av zombie-serien - the walking dead. Den är bra måste jag säga, but still, true blood och DH forever in mitt hjärta.

Skulle ju upp o åka skidor idag, men resten av gänget var för trötta/sjuka/jobbade/skulle tatuera sig så jag hoppar över det idag och drar ut på söndag istället :)

Har verkligen inte mycket intressant att säga just nu, mer än att till på måndag ska jag baka 100 hjärtformade chock-chip cookis och 100 cupcakes.

Superbagare alltså.

Anledningen till att jag ska baka så mycket är ju att jag fyller år snart, och ska ha lite fezt, och eftersom det är dyrare med alkohol än kakor så får jag bjuda på kakor :)


Smart drag av mig.





OCH OCH OCH OCH ! HANNA KOMMER TILL MIG DEN 19E FEBRUARI!!!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jag säger bara det, mer blogg, mer blogg, mer blogg :) :)

    2012-02-11 | 12:07:52
  • Mamma säger:

    men var är alla blogginlägg...........saknar!

    2012-02-12 | 21:04:50
  • Elina säger:

    IMORN FYLLER DU ÅR IDIS, SKA GÖRA ETT BLOGG INLÄGG TILL DIG SÅ GLÖM INTE ATT TITTA IN PÅ BLOGGEN, och mamma Ninna har rätt, meeera bloogggg :D

    2012-02-13 | 17:27:27
  • Mamma säger:

    Hallå!!! Blogg-i-blogg-blogg.....SAKNAR!

    Hej Elina! Det var länge sedan. Hur har du det?

    2012-02-15 | 22:01:53
  • Mamma säger:

    Hur går det? Har Hanna kommit fram igår?

    2012-02-20 | 18:52:19
  • Mamma säger:

    Hallå! Varför blir det inga blogginlägg?

    2012-02-25 | 21:16:57

Kommentera inlägget här: