idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

43 cm snö

Kategori: Allmänt



Sååå nice ! 43 cm snö, äntligen har snön hittat hem till Fernie ! Nu ska jag och Malin gå och hälsa på Gabbi som har slitit korsbandet, på vägen dit ska jag kolla på ett  par nya skidor - har sagt att jag ska göra det varje dag den senaste veckan. Eheh. Men nu blir det äntligen av ! SÅ GLAD SÅ TAGGAD SÅ LYCKLIG !

Imorgon bär det förhoppningsvis av till Cranbrook med Natta, Mich och Måns :D Taggad.


Jag ska nu fota en himla massa och sen ska ni (Elina främst) få se på bilder !

Hittade igår på Extrafoods rump-våtservetter för hundar och katter, som synd var hade mobilen dött. Så kunde inte fota det, men nästa gång. Någon som har en åsikt kring rump-våtservetter för djur? Personligen känner jag att konsument-samhället håller på att spåra ur lite. Men mer om det sen. 





Peace out peepz




Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ida mitt älskade barn! DU är SÅ ROLIG!

    2012-01-17 | 21:13:29

Kommentera inlägget här: