idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Aussie Day !

Kategori: Allmänt



Japp, hela förmiddagen har jag varit lite deppig om jag ska vara ärlig, deppig för att sjukdommarna och åkommorna bara hopar sig över mig och för att jag aldrig får ta mig ut i backen och prova skidorna. Men efter regn kommer solsken och i eftermiddag bjöd humöret upp till dans i solen.

Ikväll är det Australia day och som jag sa tidigare är det feeeest ! Jag tror ikväll kommer bli awesome, alla jag känner ska ut och aah jag vet inte, känner mig bara så glad trots att jag har fått olycka på olycka.



Nu ska jag fixa till mig och sen middag på Curry bowl eftersom gabbi åker hem imorgon, sen fest i guess. 




Precis som jag gissade för ca 4 timmar sen så blir det feeeeeeezt ! (ja jag är under alkoholpåverkan)
för det är ju Australia Day - NUFF SAID 














Peace out lovers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: