idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

eeh

Kategori: Allmänt



Jag har smärta, misstänker att smärtan har gjort att jag sovit dåligt eller drömt konstigt. För har drömt så himla skumma saker inatt ! Saker som är verkliga, men som omöjligt kan ha hänt. Vaknade klockan sju och var säker på att väckarklockan ringde, men det gjorde den inte. Och det var inte heller telefonen som ringde, var så säker på att den låtit att jag var tvungen att kolla samtalslistorna.
Och drömde också att beppo höll i min mobil och pratade i den medans väckarklockan ringde, sen gav han den till mig och jag ba : tack så jättemycket ! EH ?

Konstiga drömmar.


Ska rusa till 7-11 nu för att åka till Cranbrook, stokead. Nu får se allt när jag kommer hem.



http://open.spotify.com/track/01QLHKTM642evmldSobVQw

Kommentarer


Kommentera inlägget här: