idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Historien om Nyårsafton 2011-2012

Kategori: Allmänt



Ja det är väl på tiden att jag berättar lite om den kanske sjukaste festen jag någonsin varit på, ni som var med de gånger Kim Krog hade fest på Stora Eke vet att det var rätt så spårat...Ta det gånger tio.

En såndär typisk fest som man ser i alla filmer från USA, ni vet de där röda muggarna som alla dricker ur och hur folk verkligen bara spårar. Kanske låter lite fel, men det skulle ju vara kul att uppleva !
Och exakt allt och lite till hände på nyårsafton. American Pie goes real life !

Det här huset är så stort att man kan gå vilse i det, i det som antagligen är ett vardagsrum i vanliga fall är ett dansgolv med en DJ i ena hörnet, och utanför är det en stor eld ! (Hur ofta i sverige ?!)

Egentligen var det som vilken fest som helst, och på tolvslaget skjuter några raketer från taket. Jag saknade raketer dock, det var inte så många som hemma. Inte ens nära.

Men det var nog efter det som det mesta spårade, hahah ! Så sick, kommer in i köket, där håller tre killar på att hälla sirap och grädde på varandra. Say what ?! Sjukt kul att se hah, såg en av de killarna lite senare sen, han var nog ganska olycklig för han såg rätt ledsen ut, kanske inte var så smart att hälla sirap över hela sig...

Lite senare var det någon som fick för sig att det var en bra idé att lägga soffan på elden, och gjorde det även. Det blev väldigt bra fjutt på den elden efter det.

Kom hem halv fyra efter en promenad på ca 30 min hem, helt okej. vaknade 3 timmar senare för att gå till jobbet, och mådde som en prinsessa hela dagen, inte en gnutta bakfull. Härliga liv! Vet inte vad som händ har inte blivit bakis speciellt mycket en enda gång sen jag kom till kanada. Kanada-öl kanske är magisk, vem vet.

Totalt tror jag det var runt 120 (kan lika bra varit 200 har ingen aning) pers där på nyårsafton, det var spårat, kul, kallt, awesome, konstigt, förvirrande, fantastiskt men mest helt jävla-as-sjukt-roligt.
Jag har tyvärr inte en enda bild från denna fest, mest för att jag inte ville riskera att tappa kameran på en sån fest. Men jaja, om jag säger american pie, Kim Krog-fester och spårat så fattar ni.






Nu ska jag borsta tänderna och äta frukost. Båda sakerna behövs. haha !







Kommentarer


Kommentera inlägget här: