idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

LEDIG I 4 DAGAR - POW

Kategori: Allmänt

Japp, jag är ledig i hela 4 dagar, fan vad jag behöver det. Som grädden på moset, så pudrar himlen ut vackra flingor av snö. Och som Jessica sa, om än något brutalare dock, så har himlen fått vinterkräksjukan ! Gillart !


Har varit galet trött senaste tiden, kombon: Mycket jobb, dålig kost, lite vitaminer och mineraler och mycket fest går inte jättebra ihop. Har brist på både det ena och det andra, så som b12, järn och cvitamin. Säkert ett par mineraler också. Och snart kalcium också,  för mjölk är förjävla dyrt - och har alltid varit om man är laktosis.


Men känner mig redan piggare efter 2 dagar på vitaminkur. Firar det med öl. Eller nej, firar det med att ramla runt i puder med Michelle imorgon istället !


Skulle egentligen åka till Cranbrook imorgon för att smycka ut mitt ansikte med diverse metall, men det får vänta, dels för att jag inte tänker åka dit själv och dels för att jag ska åka imorgon.






En smiley och och en tungpiercin skulle jag ha imorgon om allt gått enligt planerna, men det gör det inte och jag tror jag ska vänta med tungan lite, men smileyn vill jag verkligen ha. Oh well, another day.


juste...det SNÖAR äntligen nu !






På riktigt också och inte bara i datorn, ville bara illustrera liksom.





Peace out peepz






Kommentarer


Kommentera inlägget här: