idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

och så var det dethär med att åka

Kategori: Allmänt



Klart jag tog mig upp till backen klockan 9 imorse, på med bootsen och hämta snowboarden, men när jag i första åket ramlade och slog i samma arm som sist så att hela saken domnade bort fick jag nog. Jag vill åka överallt och överallt. Inte känna mig bunden, så gick helt enkelt och hyrde ett par skidor, och sen har jag åkt fram till nu.

SÅ LYCKLIG !


Nu är det bara det att jag tänker ju inte hyra skidor hela tiden, så nu ska jag gå och kolla på skidor och kanske till och med köpa ett par idag. Annars blir det imorgon.


Nu skypear jag med pappsen och han har fått hem massa papper från det att jag var på sjukhuset, och papprena säger att jag inte behöver betala ett shit för besöket, dvs försäkringen payar 545 dollar. WOOHO.


Äh, nu ska jag dra och möta upp Michelle, som för övrigt är galet bra på bräda. Bruden har bara åkt kanske 5 gånger, jisses säger jag bara. Guldstjärna.




Michelle !













så som musiken går, så skulle jag vilja beskriva min dag. Chillad med hur härliga toppar som helst.



Peace out peepz



Kommentarer


Kommentera inlägget här: