idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

skador och sånt

Kategori: Allmänt



Ja inte nog med att jag har varit så sjuk så sjuk (var hos doktorn idag o fick astmamedicin, penicilin och nån grej att rensa bihålorna med) jag har antagligen knäckt ett revben också.
Eller knäckt var väl att ta i, men en liten spricka kan man nog säga att det är. Det gör så fruktansvärt ont, så ont att varje andetag känns, varje rörelse smärtar och hostan här som att bli slagen med järnrör. Inget kul, fick en remiss från vårdcentralen till sjukhuset idag. Ska dit och göra röntgen. Imorgon ska jag försöka få en tid. Men ska även till Cranbrook och fixa lite.

Men jaa, revbenet - tar väl en vecka eller två att läka. Har jag hört, sen får man se vad doktorn säger .



Nu ska jag göra något annat.





Peace out peepz

Kommentarer

  • Tilla säger:

    Krya på dig hjärtat!

    2012-01-24 | 13:00:26
  • Ida säger:

    Åh tack ! det är faktiskt lite sämre med revbenet idag :( så ska till sjukhuset i eftermiddag och göra lite x-ray. Spännande !

    2012-01-24 | 17:07:20

Kommentera inlägget här: