idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

vänner

Kategori: Allmänt

Många av mina vänner har, precis som jag, gett sig iväg till länder runt om i världen i jakt på äventyr eller bara ett annat liv.

Här är 3 av dom och deras bloggar, och vad dom har för sig:

myviennalife.blogg.se - Elinas liv i Wien, lätt värt att läsa !

lisaholmblad.blogg.se - Lisa som drog till Australien och som verkar ha det hur gött som helst där.

resdagboken.se/m/MaximilianH - Maxi drog också till Australien, och som jag fattar det så backpackar han just nu runt längs kusten. 


Jag siter i soffan, kollar på ett program om ubåtar och har allmänt tråkigt, det gör ont i mina lungor och i bröstet och inatt så trodde jag att min sista stund var kommen. Faan, jag som skulle köpa skidor och åka så mycket dessa 4 dagar när jag var ledig, blev inget med det. En ynklig liten dag fick jag. KUL.

Hoppas att jag är ledig två dagar nästa vecka, mer vill jag nog inte vara ledig. Jag menar, jag vill ju ha pengar också, jag behöver pengar. 




Peace out peepz


Kommentarer

  • ami säger:

    jag är svartsjuk..

    jag vill också pröva lyckan i utlandet!

    2012-01-14 | 12:45:40
    Bloggadress: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här: