idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Ärlighet Respekt Kärlek

Kategori: Allmänt



När det känns jobbigt, vet ni vad jag gör då?

Jag lyssnar på kent, otroligt vad snabbt jag kan läka och le bara genom att lyssna på en låt, se en bild eller bara tänka på en textrad. Det är smått obegripligt för vissa, helt totalt logiskt för mig. För dessa saker tar mig tillbaka till så fantastiska platser med så fina vänner och härliga omgivningar att jag vill bara skrika av glädje.

  • Storängsbotten 25e maj 2005 med Simon och Sofie
  • Annexet ett par gånger år 2007 med Tilla och Hanna bland andra
  • Linköping år 2007 med Tilla
  • Arvika festivalen 2008 Med Emma, Tilla, Erik, Richard.
  • Peace and love 2010 med Hanna
  • Långholmen 2010 med Hanna
  • Sommaren 2012 - Med Hanna och Tilla. Så vitt jag vet just nu 








jag grät nog av glädje i denna stund. Ja det gjorde jag, av lycka. .











Peace and love

Kommentarer

  • brorN säger:

    ja me på 2012

    2012-03-19 | 21:33:28

Kommentera inlägget här: