idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Blogga

Kategori: Allmänt



Tänkte skriva massa men jag är för mätt för att tänka. Makaroner till frukost, yumm...eller.

Sitter i min soffa och kolla på Dr. Phil, eh. Av alla 60 tv-kanaler vi har här är det, det enda att titta på just nu. Det är inte ens kul.
Handlar om en kille som påstår att han blev våldtagen av sin flickvän för att hon ville ha barn. Om jag fattat rätt. Mendans hon påstår motsatsen, att dom ville ha barn. Men eftersom han blev våldtagen vägrar han betala "child-support", fråga mig inte. Det är som sagt inte ens kul

Finns ju alltid Jerry Springer eller Rachel Ray att kolla på i och för sig, men ett program där hillbillys slåss eller en klämkäck brud lagar mat lockar inte mig. 

Ska försöka hitta nått annat att kolla på.

JAAAA, hittade Kitchen Nightmares nu, gillar Gordon Ramsey, jag tycker han är rolig, fniss.


Har stora förväntningar och förhoppningar på mig själv denna sommar. Jag ska försöka bli vuxen nu.
Resultat återstår att se i slutet på Augusti, men förändring står på schemat.

Måste även försöka fundera ut vad jag vill bli när jag blir stor, jag skrev nått om TUL i ett inlägg för några dagar sen. Känns fortfarande rätt. Men nån gång måste man väl bli något riktigt.

Fast äh, först ska jag bli vuxen, sen ska jag börja jobba - på riktigt jobb.












Ajöken





Kommentarer


Kommentera inlägget här: