idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Bra liv

Kategori: Allmänt



Idag fick jag ett boende i Stockholm, fan vad skönt det känns. Ett rum i radhus i Segeltorp. Kanonbra ! Ett par kilometer mer ocentralt än vad jag varit van vid de senaste 2 sommrarna, men det känns perfekt och jättebra. Rummet ser bra ut och resten av huset med för den delen. Det kommer vara jag och 2 andra tjejer som bor där. Blir nog toppen.

Och kan nog inte komma lägra i hyra än 2500 / månad, haaaa vad tycker ni om det va. Bra pris.



Och jag tror med 99,9 % säkerhet att jag åker tillbaka hit till Kanada efter sommaren. Det är det jag vill, vill nog egentligen göra som Emilie (en tjej jag jobbade med) och leva TUL (the unemployed life), egentligen borde man skaffa utbildning och familj och sånt. Men nja, jag vet inte det jag. Kanske borde jag bli hippie på heltid, åka dit vägen svänger. Det kanske inte funkar, men det finns för mycket värld och för mycket människor i denna värld för att inte upptäcka det och dem. Så tänker försöka så mycket det går.

Kanske kan jag bli en stor res-bloggare eller nått sånt och få pengar på det, inte vet jag. VovveVillaVolvo livet är inget för mig de närmaste åren i alla fall. 


Måste också säga att när man väl tagit steget över atlanten så är det inte svårt att göra det en gång till. 










Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: