idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Is this ze party yaa

Kategori: Allmänt




Idag har jag....inte gjort ett skit.

Förutom att kolla på Harry Potter och fången från azkaban ätit köttfärssås & pasta och druckit cola. Nice va.

Nu ska jag kolla på Harry Potter och den flammande bägaren, kanske poppa popcorn och dricka lite mer cola, för jag har inte haft egen hemmakväll på hundra dagar så jag tror jag behöver chilla lite. Även om jag hatar att ta det lugnt och egentligen skulle vilja köra stenhårt och antagligen festa.
Men då sa jag: 
"Nej Ida, NEJ. Nu stannar du hemma, tar bort sminket, lägger en ansiktsmask och kollar på Harry Potter"

Och så blev det, och det är ju trots allt St Patrick's Day imorgon, det lär väl inte bli nådigt, speciellt inte om det serveras grön öl på Kodiak Lounge.



Kan passa på att berätta (för den som bryr sig) att jag blivit kombi i år. Hur fantasktiskt! Helt underbart, jag är glad.
Dock börjar jag inte jobba förrens den 2 juli, men har mejlat och frågat om jag får börja i Maj istället. Vilket vore kalas.






Och JA jag vill ha ett german sparkle party när jag kommer hem, JAG KRÄVER DET !
(0:50 och resten av låten <3)












Man ser lite lite lite av min smiley, och jag har inte världens bästa webcam och orkar inte heller göra projekt av att fota den, sry, ska återgå till important buisness nu.








Mischief managed, over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: