idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Kass tjeheheheheeeeeej

Kategori: Allmänt



Jag är kass jag vet, jag borde bloggat minst 30 gånger mer än vad jag gjort den senaste månaden, men nu har jag inte gjort det. Skönt att ni förstår mig, för ni ser mitt liv här har numera blivit vardag, inte speciellt mycket nytt som händer, inte mycket nytt att se och framförallt inte mycket nytt att blogga om.


Jag har ofta tänkt på bloggen som ett husdjur som behöver omvårdnad, nu har social services ringt och sagt att om jag inte börjar ta hand om husdjursbloggen så är jag en dålig husdjursbloggs-skötare. Så nu ska jag bli bättre.

Dock vet jag inte vad jag ska skriva, men på senaste tiden har jag börjat kolla på Harry potter filmer mycket, så det är det jag gör just nu. 

Imorgon ska jag blogga igen.




Peace out peepz





PS. SAKNAR GRÖNA LUND.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: