idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Kom, vi sover över?

Kategori: Allmänt



Jag sov inte över inatt, jag sova hemma, kom hem och var alkoholpåverkad så att säga. Satte på Harry Potter och Hemligheternas kammare, åt popcorn och somnade med huvudet på tangentbordet, mumms.


Och eftersom jag blivit uppsagd från mitt jobb så har jag total frihet och freedom (vilket ju är samma ord men på två olika språk, hihi fniss) så idag drar jag till metropolen cranbrook med Ulrika. Det finns en affär där, där allt kostar 1 eller 2 dollar. Det är Craaaaazyyyy people, fattar ni!! Helt onödiga saker som man bara måste köpa för att det är billigt!
Konsumktionsamhället i sitt esse, och ja jag faller för det. Köper hela konceptet med hull och hår och köper alldeles för mycket hårspray och bommultussar.

Kan också berätta att igår råkade jag torktumla mina jeans, förhoppningsvis är dom så använda att tumlaren inte gjorde nån skada på dom, men det vet jag inte än för jag har inte kollat.


11.31 - går och kollar i torktumlaren.

11.34 - Konstaterar att brallorna krymt en storlek och nu sitter tajtare över rumpan, men kan fortfarande få på mig dom, WIN !



Nej nu måste jag borsta tänderna så jag inte luktar ruttet alkoholmarinerat lik i munnen. 



Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: