idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Little talks

Kategori: Allmänt



Nu ska jag vara sådär seriös och lite allvarlig.

Ibland blir inte allt som man hoppats på, saker och ting ändras och det är så livet fungerar. Ev vän till mig skrev nyss på facebook "sometimes things need to fall apart for others to fall into place". Smart, och sant.

Jag tänker inte dra någon trasig kärlekshistoria på bloggen, men jag vet att ni som vet vad det handlar om förstår vad jag menar, och även fast jag är lite förstörd så mår jag ändå bra, för jag har fått mitt face2face snack. Och det är no hard feelings eller nått, kunde inte önska något bättre för denna situation.

Klart jag kunde önska att jag fick allt precis som jag ville, men nej, och livet är ingen stilla vandring på en skogsstig eller en vals på regnbågsrosor. Livet är en vild mardröm med inslag av vandringar och valser. Och det är när dom inslagen kommer man måste ta till vara på dom och vårde de tillfällena ömt, för man vet aldrig när nästa dyker upp.

Idag är det exakt 31 dagar tills jag kommer hem.











Over and out

Kommentarer

  • Kim säger:

    <3

    2012-03-19 | 17:28:15
  • Mamma säger:

    Vilka fina kloka ord DU kan skriva då. Jättefint!

    Och så är det 24 dagar, tills du kommer hem; annars var det rätt Ida. :)

    2012-03-19 | 22:56:50

Kommentera inlägget här: