idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Overdriveeeee !!!

Kategori: Allmänt



Kissar på mig Kissar på mig Kissar på mig...aaaah måste gå på toa...!! Nehe inte nu heller, är på gränsen till att få urinvägsinfektion hörrni, hur fint är inte det, äter tranbär som om det gällde livet och dricker ofantligt mycket vatten. Nej jag går fan inte till doktorn en gång till här, det får vara nog, hurmorskurerna får hjälpa denna gång.

Annars fyller fernies skidbacke 50 år denna helg och det firas med fest, eller ja nån form av fest på stan i alla fall. Får se hur jag gör med den saken, för imorgon är det annan typ av fest, hemmafest. Med temat: drink. Dvs klä ut dig till en drink.

Tänkte vara en Alaska Ice Tea
Den innehåller:
2 cl Gin
2 cl Vodka
2 cl ljus Rom
2 cl Cointrreau
2 cl Bols Blue

Så nu vet ni det om ni vill göra en Alaska Ice Tea



Resultat får ni se imorgon för orkar inte klä upp mig nu, ligger i långkallingar och tjocktröja i sängen..så nä, drinkoutfit imorgon. 












Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: