idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Bra sömn Bra liv

Kategori: Allmänt



Absolut, vintern är min grej, Älskar snö och kyla, mörkret och alla värmeljusen osv. Men det finns fan inget jobbigare än att gå upp ur sängen på morgonen när det är iskallt utanför täcket. DÖÖ.


Idag ska jag i alla fall iväg till Jobzone för att amäla mig som arbetare, eller ja, jag ska säga att jag kan jobba i veckorna för på helgerna har jag ju McDonalds liksom. Och inga dagis har ju ändå öppet på helgerna - perfekt !
Jag ska också ta mig i kragen o dra till gymmet. Min sömn har jag varit helt åt helvete tills inatt så jag lyckades somna halv 2. Vaknade halv 10 idag så det kunde inte blivit mycket bättre. Ska sätta mig i bastun på gymmet idag tror jag. SÅ.JÄVLA.SKÖNT

Vidare denna dag så tänkte jag söka jobb, mejla med min au pair mamma och kanske skära lite sallad. Vem vet, ska även packa ner allt inför flytten. Lite orolig dock för vet ju inte vem som kommer ta över min säng och så, men ja det löser sig väl. Det var två killar här o kollade på 3-rummet, men som hellre ville ha något eget, så då blir ju Kims o mitt rum perfekt för dom!

Aaaanyhow, nu ska jag tvätta bort allt äckelsmink från ansiktet och tagga till gymmet och bränna fett!

*Sweat is fat that's crying" - so ive heard, och det låter rätt logiskt.













Kommentarer


Kommentera inlägget här: