idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Canada da

Kategori: Allmänt



Är helt fast på "we'll be coming back" med Calvin Harris, unnderbar låt. Och shit, snygg kille !
Taggar lite nattjobb och sånt just nu, längtar efter sön och kyla, för nu skulle det lika bra kunna vara September.
Sa ju att jag skulle lägga upp bilder också, men sen kom jag på att jag inte hade några bilder att lägga upp haha.


Som ni alla vet så har jag ju velat åka tillbaka ända sen jag åkte hem. Well, nu kanske min dröm blir sann eftersom jag har fått kontakt med en jättetrevlig au pair familj i Calgary. Dom verkar hur trevliga som helst och jag tror dom gillar mig också. Sjukt glad tjej.

Nu ska jag bara kolla upp allt med att förnya mitt visum, dock gick det ut 9e November, men det ska nog inte vara några problem eftersom familjen blir min arbetsgivare.


Skulle bara säga det.



 

Kommentarer

  • Tilla säger:

    Ja! Hoppas det går vägen! Men bara så du vet, att som barnflicka får man spendera många lördagskvällar i en soffan och dricka örtte.

    Svar: Jag tror nästan att det är precis vad jag behöver :) Dock har jag lör-sön ledigt så får åka runt lite som jag vill då, men får se. Lite lugn och ro är vad mitt liv behöver egentligen :)
    idaekenberg.blogg.se

    2012-11-24 | 22:52:54

Kommentera inlägget här: