idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

I'm sorry you're sorry everybody's sorry

Kategori: Allmänt



Tänkte att idag skulle jag sova tidigt, men så blev det ikke. Klockan är 02.12 och jag är lite trött. Faktiskt, kommer nog somna innan 3 hoppas jag.
Ska upp tidigt och ringa Jobzone, för nu börjar det bli ruskigt jobbigt att inte ha några jobbtider i veckorna. Ska se om dom kan kicka några dagisjobb åt mig framöver. Måste även gå till NetCom och se om man kan byta telefonabbonnemang eller nått. Inte för att jag inte trivs, men för att jag..äh vi tar det en annan dag.

Egentligen är jag kissnödig, men jag orkar inte kissa. eehee, tänker ligga här tills jag somnar nu.

Idag bokade pappa alla mina hembiljetter, 22 december får jag flyga hem och 27 december får jag flyga tillbaka. Ser fram emot det väldigt mycket.

Dagens känslor:
  • Glädje
  • Nervositet
  • Stress
  • Förvirring
  • Trötthet (från träning)
  • Kissnödighet
  • Exalterad
  • Mys (från fikastund med Emma, Julia & Simone)
  • Hopp


    Beacuse I can upload whatEVER I want on my bog :)




















 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: