idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

unf

Kategori: Allmänt



Alltså, det här med alkohol. Vad är det för helvetisk uppfinning, jävla vikingar till att brygga mjöd, fa ta mexikanare som kom på tequila. Damn u Fransoser och vinet (även italienarna), och skottar ska vi inte ens tala om, whiskey.
Wacky tobacco kan vara ett alternativ kan jag känna.

Verkar som mest alkohol "uppfanns" i EUROPA, eller inte kanske. Finns ju ris-vin i asien, och säkerligen 9000 andra saker i afrika och syd amerika som inte jag har en susning om vad det är. 

Hur som haver, så ska jag, nu. IGEN, för 2000e gången ta tag i denna ihärdiga alkoholkomsumtion och lägga den på hyllan ett bra tag. Det underlättar att 90% av kollektivet har gjort samma sak och att 90% typ har skaffat gymkort eller seriöst håller på att göra det. Hmm kommer vi gå från ett skitigt partykollektiv, till et fräscht fitness kollektiv? Återstår att se...

Anyhow, nu ligger jag här i sängen och dör den berömda och ack så välkända bakisdöden, ska jag vara ärlig så hade jag mycket hellre sett ut som ett svettigt stoppljus på gymmet istället för att ligga här och se ut som en trött tjackpundare med smink i halva ansiktet. Reflekterar över livet o sånt. 

Kim ligger o sover, hon ska på överraskingsgrej med Anna om 40 minuter, hon måste ha klänning, jag tror inte hon var överlycklig för det. Och inte fan vill hon vakna heller.

Jag vill egentligen bara gå till joker o köpa det fetaste som finns där, typ en munk eller nått sånt, är otroligt hungrig och sallad är INTE optimal bakismat. Nyttigt men alltså nej, man ställer sig inte o choppar grönsaker klockan halv åtta på kvällen när man tog en timme på sig att gå o kissa för att man inte orkade gå upp ur sängen.

Måste berätta något stört, igår när Elinor skulle göra lite drinkar med sin vodka, så upptäcker hon att det är vatten i hela vodkaflaskan, eller ja typ 70% vatten 30% sprit. Så.Jävla.Sjukt.
Jag litar på alla i denna lägenhet men alltså, vem fan gör så, sjukt elakt med tanke på att det lilla som blev kvar också blev förstört. Holy fuck vad elakt.


Blev lycklig när jag väl orkade gå o kissa förresten, min "tjejvecka" har inte uppenbarat sig på 4 månader så började tro att jag var gravid eller nått, och så ba kom den. Glad tjej, och nej jag tycker inte det är något äckligt eller konstigt, sjukt normalt bara. 


Men nu tänker jag fan dra o köpa den där jävla munken som jag vill ha, eller typ kanske kex, vet inte. Det finns asgoda havrekex, o sen finns det havrekex med choklad. ASDFGHJKL GOTT.

*Bilder i nästa inlägg då mitt liv bor i telefonen*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: