idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

A boy a girl and a graveyard

Kategori: Allmänt



Jag tror jag vet vilken jacka jag vill ha nu, antagligen den gröna eller den röd/rosa. Samma modell båda två, och båda från RipCurl. Det var någon som sa till mig: titta på bilden ett tag så kommer du märka att dina ögon dras mot en lite mer, och ja det stämde ju.

Idag har jag verkligen haft Norges mest oproduktiva dag ! Vaknade, kollade facebook, instagram & tumblr. Laddade ner the butterfly effect och kollade på den.

Och sen då? Kollat runt på 9gag i typ 3 timmar, sen duschat. Tvättade trosor för att jag var TVUNGEN. Shit vilken man.

Och inatt ska jag jobba.





That's right 




Story of my life




Har ärit världens dyraste bagel, tyckte dom skunde varnat för rödlök, men nej. Det stod skinka och philadelphiaost...inte Skinka, philadephiaost, tomat, sallad och rödlök :(




Tog en öl, eller två, eller tre och en två tre shots med Anette



Musikhjälpen typ


Hungover, like a boss.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: