idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Bilder från Oslo

Kategori: Allmänt



Nu när jag har en Iphone med en himla fin kamera så har faktiskt fotograferandet i min vardag ökat, inte för att jag inte har en kanonbra systemkamera. Men den är lite klumpig o släpa med sig överallt, tyvärr.




Anna och Kim.




På Blå Med Sofia och Sofie nån gång i september.





Jag och Simon på fridays






Vårat fantastiska kylskåp





Mitt hem (sängen dårå, som egentligen är det enda som är "mitt")






Fint vardagsrum, Dagens bildgåta: hur många vodkaflaskor kan man räkna på bilden?





Mamma och bror kom över dagen för att överlämna min dator ! <3





Något jag ALDRIG sett eller ens hört talas om förut: ätbara rosor !






Frrrrrrech räksalad a la mig.





Jag atm.




Man tager vad man haver vid bullbak.






Funkar fint.





Nuff said.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: