idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Get lost and then get found

Kategori: Allmänt



Skjut mig, SKJUT MIG NU. När jag kämpat mig upp klockan 10 på morgonen, död som döden själv. Så inser jag att. Nej men just det, jag jobbar natt imorgon...
Vilket alltid innebär att jag ska sova så länge som möjligt på torsdag-dagen. För att kunna sova så länge som möjligt på fredag dag så att jag orkar vara vaken fredag natt. Ni ser problemet, huh?

Jag orkar inte bry mig längre, känner mig körd. Är det mitt jävla öde att inte kunna sova, är jag född in i fel ras här på jorden, borde jag varit vampyr, varulv, en kinkajou, igelkott eller en jerboa.
Jag har ingen aning, och jag tycker det är jobbigt. Att inte sova, inte att jag inte vet om jag är ett nattdjur. eheh



Igelkott

 

Jerboa



Kinkajou



Jag saknar att sova, jag saknar mina fantastiska drömmar, så livfulla, och roliga. Så detaljerade, som att se en film.. Varje natt en ny film i Alice i Underlandet-stil. Inget var logiskt och allt var rätt.

Död åt insomnia, det har varit så alldelses för länge nu. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: