idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Hall of fame

Kategori: Allmänt





Minus ca 350 "vänner" på facebook senare, känns inte jobbigt nån stans, bara jävligt lättad över att jag inte behöver älska alla, eftersom inte alla älskar mig. Och nej, det är ingen mening som skriker efter uppmärksamhet eller något ynkligt uttalande från mig. Utan ett vanligt jävla statement, och fullt naturligt att alla inte älskar alla.


Så nu har min hall of fame på facebook minskat, och består av 333 individer. Är okej med det, och jag räknar inte med att ha fler än 400 på facebook samtidigt. Någonsin igen.
Jag vet inte varför jag kom fram till det, men härom veckan fick jag för mig att rensa, kanske måste man rensa ut dåliga minnen, eller saker som bara ligger o släpar. Som med att städa gareroben. Jag vet att det är människor jag pratar om här.
Men min blogg - mina jämförelser - min text.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: