idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Halloween helg

Kategori: Allmänt



Idag är det ju halloween, tror jag, känner att de två första veckorna i november är typ haloweentider. Hur som helst, funderar över hur många utklädda fyllon som är hungriga jag kommer se på jobbet inatt.

Igår hade vi en kille som var slaktare, slaktaren grät och hade en yxa med sig, sen började dom slåss på övervåningen så polisen kom, sen skulle han ha cheeseburgare.

Anyhow, jag ska på halloweenfest hos simon nästa fredag, SÅ KUL ! Skulle först vara sjöjungfru, men nu ändrade jag mig till svarta änkan, det blir lite lättare :) och så får jag stänka ner mig i blod.
Men alltså, jag ska ju inte vara spindeln, eller jo det ska jag, fast den mänskliga muterade verisionen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: