idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Midnight City

Kategori: Allmänt



Inatt ställdes klockan om, inatt jobbade jag och inatt låt 10 grabbar i hög o slog på varandra.

Det var typ det som hände, trodde att MÅNGA fler skulle vara utklädda, men det var det inte. Jaja, traditionen här i Norden (Europa?) har nog inte nått amerikansk fanatisk nivå ännu :)

Jag läntar så otroligt mycket efter mina planer, precis så här skrev jag i våras. Men jag gör det. Och den här känslan brukar infinna sig i mig när framtiden ser ljus ut. Inte imorgon och inte om en eller två månader kommer det vara så speciellt ljust, men om kanske 6-9 månader kommer det vara väldigt bra i livet. Jag bara vet det.

Och jag läntar efter sakar som jag inte tänker prata om, och så längtar jag efter julen och imorgon flyttar jag in i ett rum med Kim. Kommer bli SÅ bra ! :)


aaaand allesammans there is no need to överdriva om hur det snöar ute , tackar tackar. Har egna ögon och även fönster. Shut the fuck... Känn dig träffad din jävel.







And remember to always say please, and thank you.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: