idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Pengar

Kategori: Allmänt




Jag blev helt plötsligt fett sugen på att köpa ny jacka, inte för jag att jag kommer ha råt just nu tror jag inte men hittade ett par fina som jag verkligen skulle kunna tänka mig. ALLA skullen jag kunna tänka mig, men nää så blir det ju inte, skulle få lägga en mindre förmögenhet på det i så fall. Men gjorde ett fräsigt litet bildcollage i paint så kan man kolla och jämföra. hihi.





Aaaaaanyhow, kombinatioonen träningsvärk och bakfyklla är inte att rekomendera, så tack o hej bakfylla, vi ses på annandagen. Från och med nu är den enda kroppsliga smärtan från muskelpumpning, boooyah.







zez.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Från vilken sida är jackorna ifrån?

    Svar: från junkyard.se :)
    idaekenberg.blogg.se

    2012-10-17 | 18:47:05

Kommentera inlägget här: