idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Vadå sova?

Kategori:



Nu har jag legat i sängen i ca 1,5 h utan resultat. Allt är perfekt, mörkt, tyst, lagom varmt i rummet och min kudde är bäst. Men inte kan jag slappna av för det. Jag ligger o kniper ihop ögonen, pressar tänder och vet exakt vad hjärnan tänker och vilka rörelser kroppen vill göra. Av Den erfarenhet av sömn jag har sen innan så säger fen att det inte ska vara så, när man sover.

Jag vet att jag har tänkt, flera gånger: vad du än gör, öppna inte ögonen.
Men det börjar fan göra ont o spänna huvudet så mycket.

Det börjar bli deprimerande, allt går åt helvete när sömnen går åt helvete, träning, jobb, liv och matvanor.

Så nu får jag ligga här tills klockan blir 7 igen, det är ju bara 5 mysiga timmar kvar tills jag blir trött menar jag... Frågan är dock: ska jag pallra mitt arsle ner till stan o sätta mig hos Simone o Emma o driva tiden eller ska jag ligga här och glo?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: