idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Uuuuh storbloggarn.

Kategori: Allmänt



Men serri, har varken tid eller ork just nu, är morsa på 75 % och resterande 25% spendrar jag på gymmet eller i sängen o glor på serier samt äter solrosfrön. Och ja, jag har det ganska kul faktiskt.

Ikväll slutar jag för helgen och är ledig lördag-söndag. Så vid klockan 5, om 57 minuter drar jag in till downtown och träffar Emelie. Tror det blir en öl eller nått.
Det har regnat hela dagen och nu helt plötsligt blev det sjukt mycket sol. helt glad i själen :)




Finaste vårdagen drog jag ner till Stearman Beach o chillade.




Utsikt.



Utsikt



Jag och Emeli drog på picnic nere vid English Bay



Fixade till håret igen och gjorde topparna ännu rödare :)




Var på Oscars-gala-pancake brunch hos emelie, GALET GOTT !




Åt jordgubbar i Solen




Gick förbi ett tufft hostel på vägen till English Bay och independence store.


'

Fruit art. fint :)



Känns väldigt mycket....Kanada.



Diverse skrattande statyeer nere vid English Bay.

 

In lägget, eller ja texten längst upp skrev jag för 2 dagar sen, så får väl skriva nått mer. Jag har varit inne i downtown hela helgen. Vart på krogen och klubbar hela fredagnatten. Träffat tv-spelsbolags ägare och ätit gör-goda pannkakor i söndags. Det var typ det.



Pusssii 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: