idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Väntan

Kategori: Allmänt



Har inte så mycket för mig mer än att ha chillat ner från hjärtklappningen, bordar omungefär 20 min skulle jag tro.

- Sågjag nu, ungefär 20 timmar senare att jag aldrig skrev klart. 



Men NU sitter jag i en gungstol, kollar ut över flygplan av märket Alaska Airlines, lyssnar på låten som kom att bli min theme-song för denna resan.






Fick skypa med min fina Cassandra lite förut, det var mys. även om det var fett sne internetkontakt.


Jag skulle egentligen varit framme hos familjen för läääääänge sedan, men eftersom USA är dumma i huvudet,och tar hur lång tid som helst på sig att "checka in folk i landet" och även icelandair (som bokar mig med en transfer som ska gå om 50 min från det att jag kommit in från island.)

Så jag MISSAR mitt flyg till kanada, så nu sitter jag här i en gungstol som sagt och väntar på att 23-flyget ska gå. Gotta love life ! För jag har inte redan varit vaken i 25 timmar eller så, tur att jag har tränat i ett par veckor på att dygna då...


Åt färsk ananas utan problem nyss ! Eller, den var ju från starbucks så ett par kemikalier var det kanske, men det gick bättre än väntat i alla fall :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: