idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Andas in och andas ut, orkar jag så orkar du

Kategori: Allmänt



Det fanns inget som kunde röra oss,
men du vet att jag var lika rädd som du
Det fanns så mycket att se så jag släppte taget om din hand och du försvann.




Jag har sagt det så många gånger förut, hur ledsen eller nere jag än är, så finns alltid kent där och gör mig lycklig igen. Sådär sprudlande, hoppande, bubblande, kittlande lycklig.
Nästan så glad att jag vill gråta, fälla tårar av kristaller.

Ni vet den där känslan man får när man är starkast i världen och inget kan stoppa en. Lite så känner jag nu, trots att hjärtat värker lite och ögonen är lite sårade.


Imorgon när jag vaknar är det bara att tagga till patriotismen i kroppen och gå till olearys för att kolla JVM med fint folk. Sverige har liksom ett guld att försvara. Sverige-USA, kommer vara nervös från start till slut ! 

Ska göra fina pärl-armband till alla med sveriges färger också, har man ingen sverigetröja får man nöja sig med armband. Den som är kräsen blir utan.






HAAAADEE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: