idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Hejdå Oslo

Kategori: Allmänt



Nu är det bokat och klart, jag åker här i från nästa Torsdag. Det vill säga den 24e Januari. Åker hem till Linköping i 4 dagar, träffa mamsen och papsen lite.. Sen den 28e åker jag upp till kära 08-land för att ta farväl av mina fina.

På torsdag är det fest av mig - för mig & med mig. Ska bli kult. Och ska chilla med ölen, för verkar få ett hemskt balanssinne av öl. Då jag igår ramlade handlöst rakt in i elementet vid min säng, POFF rakt med pannan före, så har en bula i huvudet nu. Sjukt oskönt. Men men, shit happens.

Just nu sitter jag med Martin och Victoria och chillar, bokat biljetterna. Tänker mycket på en speciell människa, jag tror han vet vem han är. Om man nu läser vad jag skriver här. Jag vet inte nånting, men har nu äntligen  fått sagt mycket av vad jag har velat säga till dig. Drt känns lättande på ett sätt, svårt på det sättet att trots att någon kan vara så nära. Är du så OTROLIGT långt borta. 


Jag har fått en kompis i Vancouver, hittade henne på Swedes in Vancouver sidan, så känner mig inte helt ensam längre :D blir nog helt toppenbra !


Men ska ALDRIG förneka det faktum att jag kommer sakna oslo så det gör ont. Herreguuuuud har inte ens åkt än och vill redan åka tillbaka.

Men jag ska genomföra mina planer, bo hos en fantastisk familj, skaffa vänner. Reparera allt som är trasigt med mig, åka skidor, fiska, spela basket, lära ut svenska, shoppa trosor & BH på Victorias Secret. Köpa konstigt godis och kolla på NHL hockey tills jag kräks. Köpa fina presenter till alla mina älskade och skypea ihjäl mig varje dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: