idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

jävligt godkänd

Kategori: Allmänt



Jag blev precis godkänd att resa in i USA, godkänd eftersom jag inte planerar terror, är tidigare dömd för något brott, för att jag inte har kopplingar till nazism eller är psykiskt störd - på en måte. aha. Jag har inga planer på att adoptera i USA och har heller aldrig blivit utkastad ur landet innan denna ansökan. Det är några av de kriterier jag, Ida uppfyller. Och får därmed resa in i detta gudsförgätna land.




Om typ 10 timmar ska jag Skypea med min kanada-mamma, jag är inte så nervös men exalterad. det ska bli kul o se vad hon säger, var ju ungefär 1,5 månad sen jag pratade med henne senast.


Har blivit helt hookad på en låt som heter Bambi med cir.cuz, tror jag kanske lyssnat på den 100 gånger på detta dygn, helt stört. Jag älskar musiken, så skönt flow. Checka (:




Packar sönder mitt liv också, helt okej tidsfördriv. Har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska prioritera och inte, har bestämt mig för att jag köper de mesta sommarkläderna i Kanada och satsar på att ha med mig Vinter och Vårkläder.

Fick ett par nya amazing boots av mamma i födelsedagspresent idag, blev glad, för i dom skorna kan jag också ha den där fula stödgrejen till min fot :)


Vardagsrummet just nu.





Kommentarer

  • Mamma säger:

    Kul att du blev glad älskling. Du glömde säga tack :P som vanligt ;)

    2013-01-25 | 23:05:17
  • Mamma säger:

    Kul att du blev glad älskling. Du glömde säga tack :P som vanligt ;)

    2013-01-25 | 23:05:17

Kommentera inlägget här: