idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Legendariskt

Kategori:



Har gjort det igen, somnat tidigt. I hopp om en hel natts sömn. Fuck you sa livet som väckte mig vid klockan 1 (somnat 20)

Hade dock en jävligt skön dröm om att jag var på flyget, hade sittplats 1 rad 1 längst fram. Blev kär i killen brevid. Flög dock till Australien, eller det var något liknande i alla fall, kom fram. Världens paradis ö, såg massa bananträd vid stranden. Minns att jag sa; ååååh man kan plocka bananerna från träden istället för att köpa dom i affären som hemma. Hängde i strandbaren, badade i havet, drack drinkar med killen från flyget. Åkte sen tåg till Melbourne, där nånstans på tåget vaknade jag.

Måste börja gå till en drömpsykolog eller nått, det här håller inte. Är det normalt med såna här extremt detaljerade drömmar? Och mer konstigt, att jag minns allt så länge efter jag vaknat...


Kommentarer

  • Mamma säger:

    Drömmar är just drömmar och extremt kortvariga, till motsats från själva livet som pågår hela tiden :)

    2013-01-25 | 23:10:57

Kommentera inlägget här: