idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Mår skit

Kategori:



Lovar att hela huset är helt nere i skiten. Jag är sjuk, Cassandra har tappat det helt ( hon har vart på barnehage hela dagen) och Martin har inte sovit på 32 timmar. Så ja i och för sig är det bara halva huset som mår skit.

Annars så packar jag den väskan som inte får öppnas förrens jag kommer fram till Kanada.
Jag tror verkligen inte jag fattat att jag faktiskt åker jättejättejättesnart. Det var i augusti jag flyttade hit, i september bestämde jag att jag skulle dra tillbaka till Kanada, och i November fick jag kontakt med den fina familjen jag ska till nu.
Det känns overkligt.

Overkliga jävla helvete att man skulle råka ha en granne som är så jävla rätt och att allt kan bli så fel. Magiskt.

Fuck it, time Will tell och sånt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: