idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Nervositet, igen.

Kategori: Allmänt



Nu kommer den där stilla, lugna nervositeten precis innan helvetet bryter ut.Om 2.5 timmar är det skype med familjen igen. Om 7 timmar bör jag sova. Om 12 timmar måste jag gå upp för att kolla så allt är med i mina alla väskor. Om 14,5 timmar ska jag vara hos tandläkaren och laga en tand (FY FAN). Och om 16 timmar åker jag till Stockholm.

Det är det andra steget på resan, har så många mellanlandningar att det är helt jävla otroligt.
Oslo-Linköping-Stockholm-Island-USA-Canada->framme !

SÅ för att chilla ner lite glor jag runt på 9gag ! OOOOH how i love it ! 


















HAHAHAHAHAHAHAHA ^... IGELKOTTEN hahaha klarar.inte.av.att.andas.




FUNFUNFUN.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: