idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Only miss the sun when it starts to snow

Kategori: Allmänt



Jag funderar. Har funderat, mycket den här dagen, och igår. Jag är lite rädd. Rädd för att åka, rädd för att flytta. Ledsen för att lämna mitt liv, eller ja. Jag kommer inte lämna något, jag kommer bara pausa det. 

Jag är rädd för vad som väntar mig, jag vet ju egentligen inget. Tänk om jag inte alls ska bo i west Vancouver, tänk om jag blir kidnappad och våldtäktsmördad. Eller om jag blir inlåst i en fritzl källare i en Kanadensisk skogshuggar lya.

Eller light verisionen av min rädsla: Tänk om barnen inte gillar mig. Om dom hatar mig och springer bort från mig på  djurparken. Eller om jag inte vågar köra bilen i Vanncouver. Om jag krockar. 

Behöver kanske gå till en psykolog för att mentalt förbereda min stackars övetänkande hjärna.

Om exakt en månad vid den här tiden äter jag antagligen middag på andra sidan jorden och klockan är 18:00
Det är en udda tanke, det tankesättet kommer jag aldrig kunna greppa. Det faktum att då och då kan man se in i framtiden. Man vet liksom nästan exakt vad som kommer hända vid en viss tid ett visst datum.











Nyårsafton, började fint med vin och tacos med Jossan och Cassandra, och för den som inte vet det så är det de fina flickorna som jag bor med.



Hade köpt kir dagen till ära, gott vare.



Det ska inte bara vara vodka, det ska vara unik fin vodka. Den gjorde oss nog unika, men inte fan blev vi fina.



Hade nya fina örhängen med silverkors.



Me and my Cassie-D.



Jag och yousofine.



Yousofine & Cassie-D. Bäst ! Helt enkelt världsbäst !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: